Welkom op DailyDuff.nl jouw beste en Nederlandstalige website over actrice, schrijfster, modeontwerper en zangeres Hilary Duff ! Op deze website vindt je al het laatste nieuws en foto’s en alle informatie die je maar wilt weten over haar! Zo vindt je informatie over Hilary zelf, stijl, haar films, tv series, cd’s en andere projecten. Hopelijk vind je alles wat je zoekt en bezoek je de website gauw nog een keer!
Stuff by Hilary Duff


FOTO’S

In 2004 lanceert Hilary kledinglijn ‘Stuff by Hilary Duff’, wat exclusief verkocht wordt bij enkele winkelketens in Amerika, Australië, Canada, en Zuid-Afrika. In het eerste jaar brengt de lijn zo’n $5 miljoen op.

Later breid het merk uit en zijn er ook meubels, schoolspullen, tassen, sieraden, make-up en parfums te koop. Het merk wordt gerund door de Robert Thorne Company die eerder ook al samen werken met Ashley en Mary-Kate Olsen. De doelgroep van de producten is gericht op kinderen en tieners, een grote doelgroep die vooral ook fan is van Hilary door haar rol als ‘Lizzie McGuire’.

Hilary Duff’s clothing line is totally hip and funky. You can mix and match vintage-looking tees and tanks, denim skirts and jeans with cool stitching and patches. And, because Hilary Duff doesn’t believe you have to show a lot of skin to be glamorous, the clothes in the Stuff by Hilary Duff line are things you can wear to school or on that movie date you have lined up for the weekend!

Duff, an American actress, pop singer-songwriter and entrepreneur, gained fame for playing the title role in the television show Lizzie McGuire. She went on to have a film career, her most commercially successful movies include Cheaper by the Dozen (2003), The Lizzie McGuire Movie (2003), and A Cinderella Story (2004). Her fame expanded when she went into pop music and launched a clothing line, “Stuff by Hilary Duff,” and two exclusive perfume collections with Elizabeth Arden.

In 2007 is de laatste keer dat Hilary het merk promoot wanneer de nieuwe Stuff By Duff parfum verschijnt. In 2008 laat ze in interview weten dat het merk niet langer bestaat doordat ze minder controle had over de lijn en zich meer wilde richten op ontwerpen voor een oudere doelgroep.

Back