FOTO’S
In november 2008 wordt bekend gemaakt dat Hilary i.s.m. met DKNY een kledinglijn zal ontwerpen dat gelimiteerd verkocht zal worden.
Kledinglijn
Van februari tot augustus 2009 wordt de kledinglijn verkocht en is in eerste instantie exclusief te koop op de website van DKNY. De kledinglijn bestaat uit 30 individuele kledingstukken, die bestaat uit multifunctionele kledingstukken als sjaals, shirts en broeken. Items uit de kledinglijn koste tussen de $39 en $129.
Promotie
Voor de kledingslijns promotie heeft Hilary samen met modellen Sophie Srej & Gracie Carvalho een fotoshoot in NYC. De posters zijn te zien op de website van DKNY en verschillende tijdschriften. Ook heeft Hilary een exclusieve promotieshoot met Instyle om de kledinglijn te promoten.
The Chase
Voorafgaand aan de release van de kledinglijn plaatst Hilary een 6-delige mini-serie genaamd ‘The Chase’ op haar podcast. Hierin was ze vermomd te zien is in kledingstukken uit de lijn in verschillende steden; Parijs, NYC, Amsterdam en Shanghai. De eerste video kreeg in de eerste week 22,000 hits, en was daarmee de beste bekeken video op haar kanaal.